Тарасенко Людмила Володимирівна
вчитель математики, вища категорія, стаж 34 роки, Миколаївський ДПІ
Тема: Розвиток логічного мислення на уроках математики
Педагогічне кредо: „Щоб відкрити перед учнями іскорку знань, учителеві треба увібрати море світла, ні на хвилину не відходячи від променів вічно сяючого сонця знань Людської мудрості”
СУТЬ І ЗМІСТ ДОСВІДУ
Людмила Володимирівна успішно розв'язує завдання розвитку інтересу учнів до математики. З цією метою учитель використовує систему методів і прийомів навчання, які стимулюють активність учнів та сприяють свідомому засвоєнню математичних знань. Значне місце в роботі відводить розв'язанню задач, озброює учнів теоретичними знаннями про математичні задачі, формує узагальнені методи і прийоми їх розв'язання, а також структуру діяльності щодо їх розв'язання.
Процес засвоєння теоретичного навчального матеріалу, формування практичних умінь і навичок учнів здійснюється через систематичне і майстерне створення проблемних ситуацій на уроках. Розроблена система проблемних завдань та визначені шляхи їх розв'язання здійснюються з урахуванням характеру навчального матеріалу, вікових та індивідуальних особливостей, розумових здібностей учнів.
ФОРМИ ПОШИРЕННЯ ДОСВІДУ
- виступи на курсах, шкільних та районних семінарах, обмін досвідом роботи з колегами, проведення відкритих уроків.