Аналіз вивчення діагностичного анкетування членів методичного об'єднання вчителів школи
Дослідивши та проаналізувати діагностичні анкети самоаналізу учителів методичного об'єднання, можна зауважити наступне:
вчителі в достатній мірі володіють знаннями вікової психології учнів, вдало створюють здоровий здоровий мікроклімат у класі під час своїх уроків;
такі вчителі, як В’юн А.В., Чубук Л.М., Бондар Г.Ф., Ріпик Л.М., Лозенко О.М., Тарасенко Л.В. в повній мірі володіють вмінням підбору теоретичного, практичного та діагностичного матеріалів до уроку, обирають різноманітні форми і методи навчання;
вчителі Сироватка Н.М. , Давиденко К.М., Ворон М.М. у процесі навчання створюють позитивні умови для здійснення між предметних зв'язків, деференційованого та індивідуального підходу;
на достатньому рівні вчителі володіють вміннями поєднання індивідуальної і групової діяльності учнів, створення проблемних ситуацій;
вчителі постійно працюють над впровадженням у свою практику інтерактивних методик навчання та інноваційних технологій.