«Мотивація навчальної діяльності – необхідна складова педагогічного впливу на розвиток компетентностей особистості»
У Глібівській школі відбулася педагогічна рада. Протягом педради обговорювалися питання успішності учнів за І семестр, відвідування навчальних занять, аналізу виховної роботи школи. Найбільше уваги було приділено мотивації навчальної діяльності. Вчителі школи працювали у двох групах. Вони складали визначення поняття "мотивація", визначали емоційні , пізнавальні, вольові, соціальні методи мотивації навчальної діяльності, ділилися власним досвідом використання прийомів мотивації на уроках.
Усі присутні отримали позитивні емоції та змогли перейняти досвід своїх колег задля власного розвитку та вдосконалення своїє праці. Адже недаремно ж іще К. Ушинський писав: «Учитель живе доти, доки вчиться, щойно він перестає вчитись, у ньому помирає вчитель».
|