Путівник по сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Ворон М. М.Ворон Марія Миколаївна вчитель української мови і літератури, вища категорія, стаж 39 років , закінчила КДПІ Тема: Розвиток творчих здібностей на уроках української мови і літератури Педагогічне кредо: А Бог дарував мені вчительську долю. Не ту, що гладенька; не ту, що по полю Між квітів пахучих стежиною в’ється, З краплини роси тобі щиро сміється. Не ту, що байдужа; не ту, що не знає, Де мрія дитяча по світу блукає… А ту, що у серці пташиною б’ється І перед лихом ніколи не гнеться. Таку, що не спинеш, не скажеш: доволі… Бо вчитель — це сцена, де є усі ролі. І кожну не грати, а нею прожити, І душу дитячу у щастя зліпити, Любов’ю горіти, на мить не згасати, Якщо й не вдалося навчити літати. Весь світ пелюстковий до ніг пригорнути, Щоб радість відчути — Людиною бути. У тому вся суть: не для себе прожити, А когось хоч трішки навчити любити, Побігти в ромашки по літньому полю… Спасибі, Господь, за учительську долю.
СУТЬ І ЗМІСТ ДОСВІДУ; Основне завдання вчителя сучасної школи – допомогти дитині розкрити свої творчі здібності, тобто формувати креативну особистість. А цьому сприяє самостійність, активність, ініціатива. Школа повинна навчити кожного вихованця творчо мислити, діяти в нестандартних умовах, вирішувати різноманітні проблеми. Одним із аспектів формування креативної особистості є розвиток самостійності дітей у навчанні як найважливіша передумова повноцінного оволодіння знаннями, вміннями й навичками з української мови і літератури. Розвиток самостійності охоплює, крім формування вмінь, навички самоперевірки і самоконтролю, вчить спостерігати, порівнювати, узагальнювати факти, розкривати певні закономірності, логічно й образно висловлюватись. Самостійна робота сприяє вихованню мовного чуття, підвищує культуру мовлення, спілкування і поведінки школярів. Формувати активну творчу особистість на уроках української мови і літератури допомагають сучасні педагогічні технології, зокрема технологія проблемного навчання. Це така організація процесу навчання, в основі якої лежить організація вчителем самостійної пошукової діяльності школярів із розв’язання навчальних проблем, у ході якої формується нове знання, уміння, навички, розвиваються творчі здібності, активність, зацікавленість, ерудиція.
ФОРМИ ПОШИРЕННЯ ДОСВІДУ:
|
Пошук
Календар
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||