Понеділок, 22.10.2018, 17:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Глібівської ЗОШ І - ІІ ст.


Путівник по сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Ворон М. М.

Ворон Марія Миколаївна

вчитель української мови і літератури, вища категорія, стаж 34 , закінчила КДПІ

     Тема: Розвиток творчих здібностей на уроках української мови і літератури

      Педагогічне кредо:

А Бог дарував мені вчительську долю.

Не ту, що гладенька; не ту, що по полю

Між квітів пахучих стежиною в’ється,

З краплини роси тобі щиро сміється.

Не ту, що байдужа; не ту, що не знає,

Де мрія дитяча по світу блукає…

А ту, що у серці пташиною б’ється

І перед лихом ніколи не гнеться.

Таку, що не спинеш, не скажеш: доволі…

Бо вчитель — це сцена, де є усі ролі.

І кожну не грати, а нею прожити,

І душу дитячу у щастя зліпити,

Любов’ю горіти, на мить не згасати,

Якщо й не вдалося навчити літати.

Весь світ пелюстковий до ніг пригорнути,

Щоб радість відчути — Людиною бути.

У тому вся суть: не для себе прожити,

А когось хоч трішки навчити любити,

Побігти в ромашки по літньому полю…

Спасибі, Господь, за учительську долю.

 

СУТЬ І ЗМІСТ ДОСВІДУ;

            Основне завдання вчителя сучасної школи – допомогти дитині розкрити свої творчі здібності, тобто формувати креативну особистість. А цьому сприяє самостійність, активність, ініціатива. Школа повинна навчити кожного вихованця творчо мислити, діяти в нестандартних умовах, вирішувати різноманітні проблеми.

            Одним із аспектів формування креативної особистості є розвиток самостійності дітей у навчанні як найважливіша передумова повноцінного оволодіння знаннями, вміннями й навичками з української мови і літератури. Розвиток самостійності охоплює, крім формування вмінь, навички самоперевірки і самоконтролю, вчить спостерігати, порівнювати, узагальнювати факти, розкривати певні закономірності, логічно й образно висловлюватись. Самостійна робота сприяє вихованню мовного чуття, підвищує культуру мовлення, спілкування і поведінки школярів.

            Формувати активну творчу особистість на уроках української мови і літератури допомагають сучасні педагогічні технології, зокрема технологія проблемного навчання. Це така організація процесу навчання, в основі якої лежить організація вчителем самостійної пошукової діяльності школярів із розв’язання навчальних проблем, у ході якої формується нове знання, уміння, навички, розвиваються творчі здібності, активність, зацікавленість, ерудиція.

 

ФОРМИ ПОШИРЕННЯ ДОСВІДУ:

  • проведення відкритих уроків;
  • виступи на семінарах, педрадах, методичних об’єднаннях.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz