Путівник по сайту
Категорії розділу
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Бондар Г. Ф.Бондар Галина Федорівна вчитель світової літератури, вища категорія, стаж 32 роки, закінчила КДПІ Тема: Моральне виховання на уроках світової літератури Педагогічне кредо: "Кожна дитина має свій неповторний дар, який потрібно помітити, віднайти, відшліфувати.І тоді вона засяє, заіскриться коштовним діамантом" СУТЬ І ЗМІСТ ДОСВІДУ: Метою сучасного уроку стає вже не нагромадження знань, а діяльність, спрямована на формуванні вмінь і навичок щодо орієнтації в інформаційному просторі. Нового значення набуває не стільки констатація проблеми, скільки доцільність і шляхи її розв’язання. Отже, нового значення набуває співпраця на уроці вчителя і учня, які будують свою роботу навколо художнього твору, інформації про нього, його творця. Саме тому в полі зору педагога-словесника є, на мій погляд, розв’язання проблеми, як допомогти дитині осягнути перш за все саму себе, відчути радість від емоцій, своєї неповторності. Виділяю три аспекти аналізу художнього тексту: 1. Специфіку сприйняття матеріалу учнями(емоційний аспект); 2. Рівень науковості (пізнавальний аспект); 3. Виховне значення літератури(педагогічний аспект). Учні мають пройти складний шлях засвоєння основних літературознавчих понять, набути знань для подальшого пізнання творів художньої літератури та аналізу текстів. Враховуючи вищезазначені моменти, пропоную такі ефективні прийоми, які викликають інтерес до предмета.
ФОРМИ ПОШИРЕННЯ ДОСВІДУ:
|
Пошук
Календар
Архів записів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||