Четвер, 12.12.2019, 09:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Глібівської ЗОШ І - ІІ ст.


Путівник по сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Бондар Г. Ф.

Бондар Галина Федорівна

                     вчитель світової  літератури, вища категорія, стаж  32 роки, закінчила КДПІ

          Тема: Моральне виховання на уроках світової літератури 

         Педагогічне кредо: "Кожна дитина має свій неповторний дар, який потрібно помітити, віднайти, відшліфувати.І тоді вона засяє, заіскриться коштовним діамантом"

СУТЬ І ЗМІСТ ДОСВІДУ:

       Метою сучасного уроку стає вже не нагромадження знань, а діяльність, спрямована на формуванні вмінь і навичок     щодо орієнтації в інформаційному просторі. Нового значення набуває не стільки констатація проблеми, скільки доцільність і шляхи її розв’язання. Отже, нового значення набуває співпраця на уроці вчителя і учня, які будують свою  роботу навколо художнього твору, інформації про нього, його творця. Саме тому в полі зору педагога-словесника є, на мій погляд, розв’язання проблеми, як допомогти дитині осягнути перш за все саму себе, відчути радість від емоцій, своєї неповторності.

Виділяю три аспекти аналізу художнього тексту:

       1. Специфіку сприйняття матеріалу учнями(емоційний аспект);

       2. Рівень науковості (пізнавальний аспект);

       3. Виховне значення літератури(педагогічний аспект).

  Учні мають пройти складний шлях засвоєння основних літературознавчих понять, набути знань для подальшого пізнання творів художньої літератури та аналізу текстів. Враховуючи вищезазначені моменти, пропоную такі ефективні прийоми, які викликають інтерес до предмета.

  1. Ефект недостатньої інформації (подається графічна схема, а діти самостійно заповнюють таблицю; знаходять спільне між графічним малюнком і текстом; переказують текст за схемою чи графіком).
  2. Ефект Пігмаліона (учні повинні „ з нічого” зробити „щось” - знайти переваги в звичайному).
  3. Ефект катарсису (очищення  через негатив: персонаж, ситуація).
  4. Ефект мультикультуралізму (зустріч на одному просторі різних культур).

ФОРМИ ПОШИРЕННЯ ДОСВІДУ:

  • виступи на семінарах;
  • відкриті уроки;
  • виступи на методичних об’єднаннях.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz