Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Пам'ятка вчителю
Пам’ятка вчителю,
який узагальнює власний досвід
-
Уважно слідкуйте за новинками науково-методичної літератури, ведіть бібліографію літератури, що Вас цікавить.
-
Збирайте і накопичуйте матеріали, що відображають досвід Вашої роботи: плани, конспекти, дидактичні посібники, окремі уроки тощо.
-
Обираючи тему для узагальнення досвіду, намагайтеся врахувати успіхи й недоліки і Вашій роботі, роботі колег. Бажано взяти тему, яку Ви вважаєте найбільш важливою і необхідною. Постарайтесь сформулювати її чітко і конкретно.
-
Визначте форму узагальнення. Це може бути доповідь, стаття, буклет тощо. Обов’язково приведіть у систему методичні матеріали (плани, картки, схеми тощо), супроводжуючи їх картками-поясненнями.
-
Складіть короткий план теми, напишіть за темою тези. Згадайте і поясніть факти, які будуть використані як основа Ваших висновків. Конкретизуйте план: в ньому повинна бути ідея досвіду та логічний виклад теми.
-
Доповідь. Спочатку чернетка. Дуже стислий виступ без загальних фраз. Літературу використайте не для повторення вже описаного, а для поглиблення і систематизації своїх спостережень і висновків.
-
Критично оцінюйте досвід. Розповідаючи про успіхи, не забудьте сказати про недоліки, труднощі, помилки. Головний критерій хорошого досвіду – результативність. Розкриття досвіду нецікаве, якщо в ньому не показаний ріст і розвиток дітей.
-
Матеріал намагайтесь викласти коротко, просто, логічно, уникаючи повторень.
-
Працюючи над темою, радьтесь із колективом, зі своїми колегами. Так можуть з’явитись цінні думки, необхідні факти.
-
Підберіть і оформіть додатки (схеми, таблиці, картки, роботи учнів, список літератури тощо).
|
Календар
« Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| | |